maandag 8 juli 2013

MAKE-OVER VAN DE WEEK MET BEAUTY UK PRODUCTEN



Deze week heb ik Pleun als model, ze is zonder make-up al een schoonheid. Maar een paar make-up tips kan ze goed gebruiken, wie niet?!. Op de ogen gebruik ik de verrassend mooi Gebakken oogschaduw trio no.2 Earth van Beauty UK

http://cosby.nl/makeup_ogen/Makeup_Oogschaduw/Baked_eyeshadow_trio_Earth



De verpakking van de oogschaduw is een mooi rond stevig doosje, met genoeg product dat bestaat uit drie prachtige verfijnd tot een geperste trio van glinsterende tinten. De kleuren; een champagne kleur voor de highlights -het accentueren van het wenkbrauw bot-, een donker bruine kleur en een middelbruine kleur. Tot mijn verbazing zit een klein kwastje in de bodem van het doosje om het product aan te brengen.



Ik heb de drie kleuren van deze driedelige oogschaduw gebruikt. Deze oogschaduw heeft een mooie glans, die je zelf door meerdere lagen op te doen lichter of donkerder laat lijken. Ook geschikt om smokey eyes te creƫren..

De blush die ik gebruik is de Blush and Brush nr. 3 Upper East Side van het merk Beauty UK


Dit is een prachtige rouge en is verkrijgbaar in vijf verschillende kleuren, vier met een chique glanzende shimmer en een met een mat effect inclusief borsteltje. Zeer handig om mee te nemen.






Visagie en Fotoshoot: Rocio Zeegers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten